Ofte stilte spørsmål

 

Hvilken kobling skal jeg ha mellom min høytrykkspyler og skumkanon?

For å finne riktig kobling til skumkanon anbefaler vi at du sammenligner koblingen på lansen din (den delen du stikker inn i ''pistolen'') med koblingene vi har i vårt sortement.

 

Jeg glemte en ting i ordren min, kan dere legge den til å sende meg faktura på det?

Av sikkerhetsmessige årsaker har vi ikke lov til å belaste våre kunder økonomisk. Vi har av fysiske årsaker heller ikke mulighet til å legge til enkeltvarer i en ordre som allerede er bestilt da vi benytter oss av et delautomatisert lagersystem (AutoStore).

 

Jeg har kjøpt 2 ordre, kan dere legge det i samme eske å sende som 1 kolli?

Dette går ikke da ordrene blir plukket ut av vårt automatiserte lager og pakket i den rekkefølgen systemene velger. Dette er for å effektivisere pakkingen av ordre.

 

Hvorfor har jeg ikke fått mail om at ordren min er sendt enda?

Vi minner om at ordre som inneholder en eller fler varer som ikke er på lager, vil bli holdt igjen til alle varene i ordren er på lager hos oss. Ordre blir dermed ikke sendt før alle varene er sendingsklare fra oss.

 

Jeg ønsker å returnere et produkt jeg har bestilt feil, hvordan går jeg frem?

For å sende oss returer oppfordrer vi alle til å benytte seg av vårt returskjema ved å klikke her - slik at vi enkelt får oversikt over hva som ønskes å returnere. Dette er også den mest effektive måten å gjøre det på.

 

Skumkanonen min skummer ikke. Hva gjør jeg?

Det kan være flere grunner til at din skumkanon ikke gir ordentlig skum. Det er en selvfølge at man har en såpe/produkt som er ment for skumkanon. Det er også flere faktorer som spiller inn (hvordan trykket i spyleren din er, hvor stor dyse du har, hvilket blandingsforhold du bruker, osv.). Vi har også flere videoer på dette, se: https://www.youtube.com/watch?v=fwNinaCtbvE&t=

 

Hvorfor er ikke ordren min sendt enda?

Om ikke ordren din er sendt fra oss enda, vil vi anbefale å se over ordrebekreftelsen en gang til. Det kan være én eller flere varelinjer som ikke er på dato eller var på dato ved besstilling. Da står det oppgitt som rest eller en senere bekreftet leveringsdato. Om du ønsker å gjøre noe med dette, ta kontakt med kundeservice, og vi vil hjelpe deg så godt vi kan. NB! Husk å oppgi ordrenummer og hvilke produkter dette evt. gjelder.